Ασκήσεις

Pascal 08

  1. Να γραφεί πρόγραμμα σε Pascal το οποίο να παίζει το παιγνίδι της "κρεμάλας" ανάμεσα σε δύο χρήστες Α και Β. Το πρόγραμμα διαβάζει από τον χρήστη Α μια λέξη και το μήκος της, και καθαρίζει την οθόνη τυπώνοντας 24 κενές γραμμές. Στη συνέχεια ζητά από το χρήστη Β να μαντέψει τη λέξη γράμμα-γράμμα. Για κάθε σωστό γράμμα που μαντεύει ο χρήστης Β το πρόγραμμα τυπώνει τη λέξη με το γράμμα στη σωστή θέση. Οι υπόλοιπες θέσεις της λέξης συνεχίζουν να εμφανίζονται με παύλες. Για κάθε λάθος γράμμα που μαντεύει ο χρήστης Β το πρόγραμμα εμφανίζει το χαρακτήρα * τόσες φορές όσα μέλη έχουν απομείνει στο χρήστη (αρχικά 5). Το πρόγραμμα τερματίζει εμφανίζοντας το ανάλογο μήνυμα αν ο χρήστης Β χάσει όλα τα μέλη του ή μαντέψει όλη τη λέξη.

    Παράδειγμα:

    Lexi: PASCAL
    Mikos: 6
    
    
    
    
    Gramma: E
    ****
    Gramma: Q
    ***
    Gramma: A
    -A--A-
    Gramma: T
    **
    Gramma: P
    PA--A-
    Gramma: I
    *
    Gramma: L
    PA--AL
    Gramma: C
    PA-CAL
    Gramma: S
    PASCAL
    You made it!!!
    
Περισσότερες λεπτομέρειες για τις ασκήσεις