Να γραφεί πρόγραμμα σε Pascal το οποίο να παίζει το παιγνίδι της
"κρεμάλας" ανάμεσα σε δύο χρήστες Α και Β.
Το πρόγραμμα διαβάζει από τον χρήστη Α μια λέξη και το μήκος της,
και καθαρίζει την οθόνη τυπώνοντας 24 κενές γραμμές.
Στη συνέχεια ζητά από το χρήστη Β να μαντέψει τη λέξη
γράμμα-γράμμα.
Για κάθε σωστό γράμμα που μαντεύει ο χρήστης Β το πρόγραμμα τυπώνει
τη λέξη με το γράμμα στη σωστή θέση.
Οι υπόλοιπες θέσεις της λέξης συνεχίζουν να εμφανίζονται με παύλες.
Για κάθε λάθος γράμμα που μαντεύει ο χρήστης Β το πρόγραμμα εμφανίζει
το χαρακτήρα * τόσες φορές όσα μέλη έχουν απομείνει στο χρήστη (αρχικά 5).
Το πρόγραμμα τερματίζει εμφανίζοντας το ανάλογο μήνυμα αν ο χρήστης Β χάσει
όλα τα μέλη του ή μαντέψει όλη τη λέξη.
Παράδειγμα:
Lexi: PASCAL
Mikos: 6
Gramma: E
****
Gramma: Q
***
Gramma: A
-A--A-
Gramma: T
**
Gramma: P
PA--A-
Gramma: I
*
Gramma: L
PA--AL
Gramma: C
PA-CAL
Gramma: S
PASCAL
You made it!!!