Υλοποίηση κλάσεων
- Η Visual Basic επιτρέπει τον προγραμματισμό με αντικείμενα και χρησιμοποιεί
αντικείμενα ως βάση για την υλοποίηση γραφικών διεπαφών.
- Μερικά στοιχεία του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού,
όπως η κληρονομικότητα,
δεν υποστηρίζονται άμεσα από τη γλώσσα, αλλά υλοποιούνται μέσω
συμβάσεων και εργαλείων που τις υλοποιούν.
- Ο ορισμός των κλάσεων (αλλά όχι και οι μετέπειτα αλλαγές)
υποστηρίζεται από το εργαλείο Class Builder.
Το εργαλείο Class Builder

Ορισμός ιδιότητας

Οι ιδιότητες είναι μεταβλητές που αποτελούν τμήμα του κάθε αντικειμένου.
Ορισμός μεθόδου

Κάθε μέθοδος είναι μια διαδικασία ή συνάρτηση που έχει πρόσβαση στις
ιδιότητες του συγκεκριμένου αντικειμένου.
Ορισμός κληρονομικότητας

Οι ιδιότητες και μέθοδοι του αντικειμένουν Point κληρονομούνται από το
αντικείμενο Point3D.
