Τύποι συστημάτων
Για να κατανοήσουμε την ανάγκη αλλαγών στο λογισμικό
χωρίζουμε τα αντίστοιχα συστήματα σε τρεις κατηγορίες,
σύμφωνα με το μοντέλο S-P-E
- S
- Ένα πρόγραμμα τύπου S πρέπει να ικανοποιεί μια συγκεκριμένη
και γνωστή από πριν απαίτηση (specification).
- P
- Ένα πρόγραμμα τύπου P απαιτείται να δίνει λύση σε ένα
πραγματικό πρόβλημα (problem).
- E
- Ένα πρόγραμμα τύπου E (evolutionary) ελέγχεται με βάση το
περιβάλλον μέσα στο οποίο εκτελείται και εξελίσσεται.
Κριτήρια για την αποδοχή του προγράμματος είναι τα αποτελέσματα
της εκτέλεσής του μέσα στο περιβάλλον αυτό.