Ασκήσεις

Άσκηση ADS02

  1. Να υλοποιηθεί σε Pascal ο αφηρημένος τύπος της στοίβας ακεραίων σύμφωνα με τις παρακάτω συναρτήσεις:
    { Αρχικοποιείται η στοίβα }
    procedure stackInitialize;
    { Το στοιχείο i εισάγεται στην κορυφή της στοίβας }
    procedure stackPush(i : integer);
    { Το στοιχείο από την κορυφή της στοίβας αφαιρείται και επιστρέφεται }
    function stackPop : integer;
    { Επιστρέφεται αληθές αν η στοίβα είναι κενός }
    function stackIsEmpty : bool;
  2. Με βάση τον αφηρημένο αυτό τύπο να υλοποιηθεί πρόγραμμα το οποίο να διαβάζει ακεραίους μέχρι να διαβάσει 0 και να τους τυπώνει με αντίστροφη σειρά.
Περισσότερες λεπτομέρειες για τις ασκήσεις